Služby

Outsourcing klientskeho servisu:
  • správa a prevádzka zákazníckych, objednávkových, reklamačných, informačných a marketingových telefonických liniek
  • profesionálne spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov podľa individuálnych projektových nastavení
  • realizácia telefonických prieskumov, ankiet a iných aktivít zameraných na zistenie potrieb a preferencií zákazníkov (v rámci špeciálnych projektov alebo v rámci štandardných nastavení prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov)
  • realizácia telemarketingových kampaní zameraných na predaj tovarov a služieb potenciálnym zákazníkom (Cold Calls, Non Responders Calls) a existujúcim zákazníkom (Cross Selling, Up-Selling, Retention)
  • správa vstupných kanálov písomnej komunikácie so zákazníkmi (P. O. Boxov, e-mailových schránok, webových výstupov, faxov, sms liniek)
  • spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej písomnej korešpondencie podľa individuálnych projektových nastavení
  • spracovanie obchodnej korešpondencie (objednávok, zmlúv, kupónov, návratiek, biznis lídov) podľa individuálnych projektových nastavení
  • fyzická a elektronická archivácia korešpondencie
  • administratívne spracovanie vráteného tovaru, výmeny a refundácie
  • ďalšie služby zákazníckeho servisu podľa individuálnych potrieb zadávateľa
  • lokalizácia marketingových a zákazníckych materiálov a kampaní (editovanie a preklady)
  • poradenstvo, školenie a externá supervízia interných zákazníckych oddelení

Spracovanie a podaj poštových zásielok:

  • kompletná príprava, výroba a spracovanie poštových zásielok
    - cielenie kampaní, poradenstvo, manažment projektov
    - tlačová produkcia
    - lettershop (balenie a obálkovanie)
  • podaj poštových zásielok
    - zmluvné poštové služby šité na mieru
HERMES DM
Sme tu pre vás už 20 rokov.
Ďakujeme za vašu priazeň.